1. Here we go - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacobine Haffmans - WaarBenJij.nu 1. Here we go - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jacobine Haffmans - WaarBenJij.nu

1. Here we go

Door: Jacobine

Blijf op de hoogte en volg Jacobine

16 Juli 2016 | Nederland, Amsterdam

Daar gaan we dan. Ondertussen zit ik in het vliegtuig mij te vebazen over de hoeveelheid mensen mijn stoel passeren, veelal Chinezen. Ik vraag mij onderwijl af wie mijn andere medereizigers zijn voor de komende vier weken. Daar kom ik waarschijnlijk in Beijing pas achter. Hoe dan ook staat het huilen mij nader dan het lachen van de spanning, ik hoop hier met een ietwat beter gevoel op terug te kunnen kijken en te beseffen dat het waarschijnlijk allemaal wel meeviel. ik hoop dat het snel later wordt......

  • 16 Juli 2016 - 15:13

    Els:

    Gaat goedkomen buuf, vooral genieten ! En logisch dat het spannend is. Je hebt hier zolang naar uitgekeken. Als je er eenmaal bent ben je dit weer vergeten. Zeggen ze van bevallen toch ook ?

  • 16 Juli 2016 - 20:15

    Bart:

    Hoi Jacobine,

    Laat de spanning varen en geniet!!!! (misschien niet van die ellenlange vlucht maar van het avontuur).
    Ik heb de hele dag wel aan je gedacht maar was zo druk dat ik je niet meer heb gebeld en toen ik tijd had was je al ingescheept.
    Veel plezier en de ongens en ik zullen aan je denken.
    Kom maar wel weer heel terug alsjeblieft.

    X Bart.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Jacobine op reis

Door China in 29 dagen

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2018

EBHC 2018 Duitsland

12 Augustus 2016

28. laatste dag

10 Augustus 2016

27. On top of the world

09 Augustus 2016

26. Kookles

08 Augustus 2016

25. In de roos
Jacobine

Actief sinds 28 Juni 2016
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 8345

Voorgaande reizen:

30 Januari 2022 - 05 Februari 2022

Roemenië

16 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Jacobine op reis

Landen bezocht: