15. Kungfu Panda is a life! - Reisverslag uit Chengdu, China van Jacobine Haffmans - WaarBenJij.nu 15. Kungfu Panda is a life! - Reisverslag uit Chengdu, China van Jacobine Haffmans - WaarBenJij.nu

15. Kungfu Panda is a life!

Door: Jacobine

Blijf op de hoogte en volg Jacobine

29 Juli 2016 | China, Chengdu

In iedergeval zijn er levende panda's. Genoeg panda's, snap niet waarom die Chinezen er zo moeilijk over deden om ons landje er twee te geven/verkopen. Echt geweldig, zo leuk om ze nu eens in het echt te zien. Ze zijn groot maar minder groot dan ik dacht en ze zijn schattig. Ze hebben een hoge aaibaarheid en knuffel factor. We hebben drie uur in het park rond gelopen en veel panda's gezien, ook baby panda's.
's Middags heb ik in het hotel geregeld dat we een theeceremonie konden bijwonen. Eerst zelf kijken en daarna mochten we het zelf doen. Twee uur later waren we klaar en zijn we ergens langs de kant van de weg gaan eten iets wat we steeds vaker doen. Heel interessant omdat we totaal niet de Chinese taal eigen zijn gebruiken we verschillende vertaal apps en dan maar hopen dat datgene wat je krijgt te eten is. Dat valt tot nu toe erg mee. Geen idee wat ik gegeten heb maar het was lekker.
Omdat ik last heb van mijn onderrug heb ik mij rug met cupping laten behandelen. Schrik niet maar het ziet er niet uit, ik hoop dat mijn rug er wel beter van wordt.(zie foto)
Morgenochtend vliegen we naar Lijiang dus weer alles inpakken.
Enne Pim was jarig vandaag. Die heb ik gebeld en geapt. 19 jaar......time flies

  • 29 Juli 2016 - 17:41

    Els:

    Gefeliciteerd met jullie zoon ! Hoop dat je je snel beter voelt. Goede reis weer enne mooie plekken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Chengdu

Jacobine op reis

Door China in 29 dagen

Recente Reisverslagen:

15 Juni 2018

EBHC 2018 Duitsland

12 Augustus 2016

28. laatste dag

10 Augustus 2016

27. On top of the world

09 Augustus 2016

26. Kookles

08 Augustus 2016

25. In de roos
Jacobine

Actief sinds 28 Juni 2016
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 8357

Voorgaande reizen:

30 Januari 2022 - 05 Februari 2022

Roemenië

16 Juli 2016 - 13 Augustus 2016

Jacobine op reis

Landen bezocht: