18. A walk in the park - Reisverslag uit Lijiang Old Town, China van Jacobine Haffmans - WaarBenJij.nu 18. A walk in the park - Reisverslag uit Lijiang Old Town, China van Jacobine Haffmans - WaarBenJij.nu

18. A walk in the park

Door: Jacobine

Blijf op de hoogte en volg Jacobine

01 Augustus 2016 | China, Lijiang Old Town

Nabij het hotel ligt een park daar loop ik vanochtend doorheen en maak foto's. Er is zoveel te zien en te doen. Dansende vrouwtjes, gymende dames, jonge en oude mannen die elkaar uitdagen aan de gym toestellen, zingende mensen en mensen zoals ik die hiervan genieten. Ondertussen overdenk ik de afgelopen weken/dagen over de reis en het gezeldschap. Niet iets om hier te delen en mocht het ooit terspraken komen dan ben ik het vast alweer vergeten.
Na de lunch ben ik via "the old village" naar boven gelopen samen met Cees en Maarten (Vader en zoon uit de groep) naar een pagode. Daar hebben we kop thee gedronken en genoten van het uitzicht en diepgaande gesprekken gevoerd over donorschap en bloedgroepen.
Terug in het hotel een wasje gedraaid en opgehangen.
Na het avondeten weer alles klaargezet voor morgenochtend want dan vertrekken we naar Dali. Dit keer met de bus want het is maar vier uur rijden.
Deze dagen zijn wat rustiger om enerzijds te acclimatiseren aan de hoogte maar ook om bij te komen van de hectiek van de afgelopen weken.

• 01 Augustus 2016 - 16:02

Els:

Ben heel benieuwd naar je verdere verhalen. Blij dat je geniet ! Je bent over de helft, gaat snel. Hier allss rustig, morgen papierbak