3. zondag 17 juli vervolg - Reisverslag uit Peking, China van Jacobine Haffmans - WaarBenJij.nu 3. zondag 17 juli vervolg - Reisverslag uit Peking, China van Jacobine Haffmans - WaarBenJij.nu

3. zondag 17 juli vervolg

Door: Jacobine

Blijf op de hoogte en volg Jacobine

17 Juli 2016 | China, Peking

We hebben veel gedaan. Een wandeling door de kleine steegjes van Hutong. winkeltjes, eetgelegenheid van alles. Het was er druk en warm en naarmate de dag vorderde werd het benauwd en is er smog, veel smog.
De lunch was een bijzondere ervaring. 8 gerechten van het formaat VEEL. Lekkere zoete of pittige gerechten werden op tafel gezet. Het was veel! Net op het moment dat je denk "dit is het" werd er weer wat op tafel gezet. Even vergelijken met de Chinees in NL, hier is het zoeter.
Na de lunch even rust en vanavond zijn we met de metro naar het plein van de Hemelse Vrede gegaan om het vlag strijken te aanschouwen. Dan ben ik blij dat wij lange Hollanders over de kleine Chinees heen kunnen kijken, ook erg makkelijk voor de groep want je verliest elkaar niet snel uit het oog.
Het uploaden van foto's in dit verslag neemt wat tijd in beslag dus ik vandaar dat het er maar een paar zijn.
Morgen vroeg op want we gaan naar de Chineesemuur. Ik kijk er naar uit.

• 18 Juli 2016 - 15:23

Els:

He buuf, zijn het leuke reisgenoten ? Je bent lekker aan het genieten begrijp ik. Niet teveel eten he

• 18 Juli 2016 - 15:26

Els:

Ik weet niet waar de rest van mijn reactie is gebleven maar hier ook alles goed lekker warm en heb Pim nog niet gehoord dus gaat goed. Veel plezier en tot schrijfs x